Jag tror jag slipar mina vapen, när ingen ser

Vi har vart på läger i Ramsvik med skolan :)
Det var faktiskt riktigt skoj =)
Jag gillar min klass hur mkt som helst å nu när man lärt känna yp alla jätte mkt, så ska vi inte ens ha nåra lektioner ihop.. Hur kul är det?..
 vilket fall som helst, vi har ju hur kul som helst tillsammans.
Vi satt inne i Elinas å deras stuga tillsammans me nästan hela metorgrupp 1C å hade asa kul..
De var så hilma mys.. :)

Det är så skönt att bara vara me människor om egentligen inte känner en, som inte har nån uppfattning om hur man "ska" vara.
Ingen vet nåt, om nån. men vi lär känna varandra mer och mer för varje stund som går och därför är det så tråkigt att just när man inser att klasser är hur bra som helst, så ska vi inte vara tillsammans mer än en liten stund varje morgon.. :(
Det bästa av allt, när jag är med dom, så tänker jag inte.
Jag är trött på att tänka nu.
Men jag tror å hoppas att allt är bra nu.

På måndag börjar vi med våra rikitga lektioner, då börjar allvaret på rikigt.
Vi hat fått reda på våra studigrupper och jag är nöjd.
det ska faktiskt bli rikigt kul att komma igång på rikigt.





Ingen ser, ingen hör
Ensamma nätter
Fyllda utav ångest
Panikens iskalla andedräkt
Brännande tårar
Får inte, får inte, får inte
Makten över liv
En osynlig gräns
Jag vill inte, orkar inte
Allt gör ont
Hejdlös smärta
De ser allt
Hindrar mig
Kan inte, kan inte, kan inte
Jag spricker sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback