Jag orkar inte stanna kvar..

Ibland undrar man..
Ibland tänker man..
Varför ska det vara så svårt?.
Varför alltid massa, men.
Ibland kan inte livet bara vara livet.
Jag hoppas hela tiden, vill att det ska vara enkelt.
Min dröm, det har jag nu insett. Det kmr inte att gå i uppfyllelse.
Jag är ledsen över det.
Jag går runt och letar efter meningen.
Jag trodde jag hade hittat den.
Jag trodde verkligen det.
Men nu har jag insett.

När man bestämt sig för att leva livet.
Varför måste allt då gå åt helvete?
Jag vet inte själv vad jag vill.
Jag trodde verkligen att det skulle funka, jag trodde det.
Jag önskar, hoppas och vill....







Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig
Vad kan jag säga
mera?












Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin dikt och så du har här ! den var jätte bra! har du Hoppas du mår bra!! //lisa

2006-09-26 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback