Du ville ändra på dig själv och på din värld..

Igår tog du alla pris.
Igår insåg jag vad du verkligen var för nån människa.
Du tror på allvar att du kan bete dig precis som du vill.
Tror att allt hänger på dig.
Du vill antagligen inget annat än att förstöra föra andra, för det var de du gjorde igår.
Du förstörde för alla oss som faktiskt ville.
Du tänker bara på dig själv, tror att alla gör som du vill.

Jag har vart en av dom som försvarat dig.
När folk tyckte att du var jobbigt, när folk bara vill strypa dig långsamt.
Jag försvarde dig.
Ville dig väl.
Nu förstår jag, att det var jag som hade fel.
Dom som tyckt illa om dig från början.
Det var de som hade rätt.
Dom visste redan då, att du var en stor skit.
En sån som man bara vill skjuta i fotet.

Nu vill jag bara lägga dig bakom mig.
Jag hoppas, för ditt eget bästa att du snart inser.
Inser att du kan faktiskt inte hålla på så här längre.
Jag vet trots allt att du kan.
Du kan vara den där fantatiska människan som jag faktist sett.
Det där människan jag försvarat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback