Den enda som verkligen älskar mej är du..

hm..
var ska man börja.. :/
Det finns så mkt jag vill säga men som inte kmr ut..
Igår satt jag å Sara å pratade ganska länge om allt som har hänt..
3 ynka veckor och redan har det hänt mkt.
Det som inte fick hända har redan hänt för länge sen.
Så många ord, men de kmr inte ut ur mina läppar.

Misstolka mig rätt nu, jag mår bra.
mycket bättre än vad jag har gjort på väldigt, väldigt länge.
Jag har verkligen det hur bra som helst.
jag går på en bra skola med massa bra folk =)
å jag har världens bästa kompisar.. <3
men jag saknar det som var.
när det alltid va vi.
varenda dag. alltid och jämt.
Så kmr det aldrig att bli mer, men jag vet att vi kommer att klara det ändå... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att det alltid kommer att vara vi två, amanda.
du och jag föralltid

2006-09-10 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback