datoooor

Amandas är i skolan med sin alldeles egna datoor...:P
eller inte helt egen.. för egentligen är den bara på låån..
men för de närmsta tre åren är den iaf min egna :)
så om tre minuter börjar våra lektioener igen...
men nu sitter jag här å inte gör något...




Som ni kanske har märkt från mina tidigare inlägg från den senaste tiden har jag inte mått så superbra..
bara tyckt att allt är jobbigt..
och jag har tänkt på de som jag trodde att jag hade gått förbi..
Jag tänkte så mkt att jag trodde seriöst att hjärnan skulle sprängas av överbelastning..
men nu mår jag bra igen, jag har gått vidare, lagt att bakom mig.
Och allt tack vare dig.
Och jag har lovat att de inte ska hända igen.
det får inte hända igen.


så.. dags till lektion igen.. over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback