Stackars dig och stackars mig, det är en konstig värld vi lever i.

Jag trodde jag hade varit diskret. Jag trodde verkligen det.
Men såå var det ju inte.
För du hade fattat för länge sen ^^ hoho :)
Du väntade bara på att jag skulle berätta. väntade på att jag skulle vara "berädd"
Det kallas vänskap, det är det finaste man kan ha och det är för fint för att bara sabba bort på grund av ingenting.

Vänskap & Vänner <3
det är något aom precis alla borde få ha.
Att alla något gång ska få känna sig älskad och att älska tillbaka.
Jag vet.
Jag har V Ä R L D E N S bästa kompisar.
Ingen kan ha sååå bra kompisar som jag <3
Ingen.
Jag bara älskar dom.
Ni är de bästa jag har :)


Ibland kan jag känna att jag blir galen. Jag vill bara gräva ner mig i jorden och bara försvinna.
länge länge.. och det är konstig att jag känner så just nu
Nu när jag bara trivs som tysan med allt.
Nästan allt i alla fall.

Det bara en sak som inte är som det ska vara.
Snälla du, se mig för den jag är.
Se mig, snälla du.
Se, vad jag vill.
Se, att jag vill så mycket att det gör ont <3
Snälla du, se mig!

Öppna dina ögon och se mig som jag är
Öppna ditt sinne och rannsaka dig själv
Finn ditt hjärta och du finner kärlek

Känn efter och du känner harmoni
Lyssna och du hör luftens röster
Det är din självklara rätt att bli älskad




Jag vill bara ha dig hos mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har v ä r l d e n s bästa vän

2006-10-14 @ 11:10:09
Postat av: Lisa

Vad fint du skiver amanda !! :D Ha den Bästa helgen !! Kram kram // Lisa

2006-10-14 @ 14:56:24
Postat av: Linnéa

men kiss-korv. skriv ett nytt inlägg så jag får ngt att göra ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback