Nu säger du att inget har nå'n mening att det enda, du vill ha är lugn och ro


Hoho.. Idag var det den bästabästabästa dagen på länge^^
Imorse så åkte jag å min Smarttis ;) (HAHAHAH)in till gbg för att shoppa..
å shoppade de gjorde vi, minst sagt.. 
Jajamän.
Jag köpte:

  • Klänning :O 
  • Shorts
  • Tröja
  • Nagellack ;)
  • Present till LinnéaPea
  • Present till mig själv från bror ;)
  • Leggings =P

Hm.. Undra om jag köpte nåt mer.. jaja.. Inget viktigt isåfall..
Vi hade kul hela dagen.. Shit va kul vi hade... HAHAHAHA^^

Imorn är det skolan igen... Det konstiga med mig, eller det kanske inte är konstigt bara bra. Men jag gillar skolan mega mkt... Jag tycker att det (oftast) är kul att sitta på studiepassen å plugga.. Det bara är så.. ^^


När jag kom hem från gbg hade jag ett långt snack med en av  världens bästa männskor.
Jag nämner inte ditt namn här, vet inte om du vill det.
Men jag vill iallafall att du är den bästa som finns och jag älskar dej sååå mkt.
Å det är jag inte enasm om att göra.
Jag vet att allt snart kommer att lösa sig för dej.
Och jag hoppas att du vet att du alltid kan kma till mig om de behöver prata eller vadsomhelst.
Och du, gör mig den tjänsten, att fixa allt med X. Jag vet att det är det du behöver.




@-->---


Men det finns en tid när säden måste mogna
Det finns en tid när gräset måste gro
Och när din säd har mognat färdigt
och ditt gräs har blivit grönt
så kom hem till mig så gör vi nå't ihop
Ja kom hem till mig så gör vi nå't ihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback