Jag blir aldrig som dom

Man kan vänja sig med precis vad som helst. I stort sätt allt.
Det var i alla fall det jag å Jennifer konstaterade igår.

Jag sov hos Jennifer inatt <3 Det va supermysh å skojigt :)
Men det jag skulle komma till.
När vi började i skola för sex-sju veckor sen, så händer allt så snabbt.
Allt förändrades alldeles för fort. Jag var inte berädd.
Jag trodde inte att de skulle bli på det där sättet.

Men det jag sa till mig själv och många andra då, det var bara att komma in i den nya vardagen och lära sig acceptera att allt inte kan vara som det alltid varit.
Först Nu kan jag säga att jag kommit in i de. Jag har lärt mig att leva på det där nya sättet.
Och jag trivs, kanske alldeles för bra..
Det som jag var mest rädd för att mista det var dej.
Men vi pallrade igenom den där tuffa tiden och nu ståt vi här ^^
Jag säger inte att vi kommer klara det för alltid, även om jag hoppas och tror det nu.
Men jag har lärt och accepterat att vi inte träffas lika ofta längre.
Vi ses inte alls lika ofta nu som vi gjorde förr. Men de funkar och det är de viktigaste.
Det jag ser fram emot hela dagen, att gå till tåget efter skolans slut. För där står ju du. ^^ Vi pratar lika mkt nu som vi gjorde förr. Bara det att vi måste hinna det på den där tåg/buss turen. Vi diskuterar hur dagen varit å allt annat ^^
Vi kommer fixa det, det är jag alldeles säker på <3


Imorn har vi historia prov.. Och det är bara 5 dagar tills jag fyller :) Jippiie :P Amanda blir en stor flicka..
Och det är snart helg :)
Allt är (nästan) prefekt

Kommentarer
Postat av: Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback