Det blev inte som jag tänkt.

Dagen igår slutade i tårar.

Jag ville inte, jag försökte hålla det inom mig. Det gick inte.

Jag grät så jag skakade men skyllde att på något annat.

De får tro vad de vill. Dom vet ändå inte hur det kändes.

Jag gick hela dagen väntade på meddelandet som aldrig kom.

Hela dagen gick jag och omedvetet kollade på telefonen för att se om det hade kommit.

Det kom aldrig.

Jag visste ju det egentligen.

Men igår kändes allt så konstigt, som jag inte levt under de senaste månaderna.

Jag ville inte det bara blev. Det kändes bara fel.

Jag hakade upp mig på något som inte var. Jag ville bara bort.

 

Förutom det var min dag alldeles jättebra.

Snart ska vi ha engelska å efter det ska jag gå å fika me födelsedagsbarnet.

 

Ta vara på allt innan det är försent. 


Kommentarer
Postat av: saris

Stackars min Mandis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback