det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart och när jag känner så då tänker jag på dig

Det är inte klokt va lite som kan hända för Amanda ska få en klump i magen.
Och det är inte klok va lite som kan hända för att Amanda ska bli så där piss sur.
Du gör mig fullkomligt galen.
Ditt sätt att bete dig på får mig att må illa.
Jag önskar ingen, INGEN, att bli som du.

Egentligen vet jag inte om det är rätt av mig att få en klump i magen.
Jag vet inte om det är rätt av mig och bli sur.
och framför allt vet jag inte om det är rätt av mig att inte berätta något.

Denna helgen har varit ganska bra, jag lekte med Linnéa igår å idag har jag vart me Johan.
Så jag ska inte klaga. ^^
Min hjärna ekar tomt å jag måste göra engelska.
Å jag kan inte tänka på nåt annant är dig.
Och på tisdag fyller jag år^^ två dagar kvar.. :) wehoo

Kommentarer
Postat av: Diiiiin Sara ^^

Amanda, jag önskar dig all lycka med "honom"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback