Bara för att jag är världelös

 



Idag trodde jag att ni skulle fatta.

Du vet inte hur rätt du hade.

Du vet inte varför jag inte tog bort det, varför jag höll kvar handen, varför jag blev helt tyst när du berättade..

Du har ingen aning.

Ingen har nån aning.


 

Jag vet inte hur du känner, hur du vill.

Ena dagen känns allt så bra. Andra dagen känns det bara piss.

Ena dagen ett steg fram andra två steg bak.

 Det är så jag är…


  

Ibland tror jag att hjärnan kan sprängas. Sprängas av överbelastning av onödiga saker.

Igår var en sån dag då det kändes så.

Det jag hatar mest är att jag håller allt inom mig. Jag berättar inte för nån hur jag känner.

När jag ska skiva om det här vet jag inte hur jag ska uttrycka mig.

Allt känns bara fel.Idag känns allt mkt bättre igen.


Jag trodde inte att livet kunde kännas såhär.

Har aldrig sett denna sida.

Om det är positiv eller negativt vet jag inte.

Men jag vet att det hade varit mycket enklare om livet bara hade varit just livet

 60886-38

Din hand i min, älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback