Allt är tvärtom

På något sätt känns det bättre nu.
Men på ett annat sätt känns det bara fel.

Denna helgen är slut. Äntligen. Det är så det känns. 
Det har vart den mest meningslösa helg på riktigt länge. 
Igår gjorde jag inget. Bara tog de lugnt, umgicks med familjen och pluggade lite.
Och när jag skulle gå ut på en promenad. Va hände?
jo det började ju såklart ösregna. å jag menar inte ösregna, utan jag menar ösregna.
Det var som att hela hilmen öppnade sig och där gick jag utan ens en jacka.. snacka jag blev blöt.

Idag så hade jag tänkt att göra lite mer nytta, så jag åkte ner till min kusin å lekte me henne. jättelänge ^^
sedan pluggade jag, var me mamma på kyrkogården ^^ å var ute å körde med pappsen.:)

Denna veckan ska jag göra nytta. Det har jag bestämt.
Måndag: Plugga engelska och klippa mig
Tisdag: (svimma inte) men Amanda ska vara dukitg och gå och träna med Sofia. Och efter det ska jag antagligen till Linnéa en sväng.
Onsdag: Sova hos Jennifer :) det ska bli så kul. Jag har inte träffat henne på minst tusen år :O
Torsdag: Plugga inför provet och sedan antagligen på bandy.
Och sedan har jag inga mer planer inför veckan..

Förra veckan när jag var på bandy hände det något hemsk. Amanda fick en armbåde i ögat, så nu går stackars lilla amanda med blåtira... eller blå och blå. Nu är den mer grön... =/



Kommentarer
Postat av: Ida^^

hihi, de du ser ut som en liten gangster- amanda ^^

2006-10-10 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback