60886-38

Jag har så himla tråkigt. Jag har redan skrivt en gång ida.
Men jag har så tråkigt och då är det okej att vara en bloggnörd.
Så jag sa att jag skulle skiva, så skulle Sara oxå skiva sin blogg.
Å om hon har skrivt så har ju jag något att göra i säkert ½ minut..
så då har jag ju nåt att se fram emot ^^

Nu ser jag på fotboll. Sverige leder mot Spanien :) men det är inte klart än..
Förut så såg jag på folktoppen... ^^ haha de va dokusåpatoppen..  haha
å jag gillar dokusåpor ;) haha Tyckte att de va lite konstigt att Carolina Gynning inte ens fick vara me på listan.. Hon är ju lixom the one of the only.. haha
När jag fyller, så önskar jag mej den boken om bara massa citat sagt av dokusåpakändisar... haha
De bästa citatet står ju FCZ-Tore / Anton för. 
-Om det är så här kul att förlora, så vill jag vara med om att vinna någon gång ^^ 
han är rolig...

Jag gillar er mega

60886-38

SaraLinnéaJenniferAmanda <3

Kommentarer
Postat av: Sara <3

fy faan va snygga vi är på denna bilden.
LooOoovE.

Postat av: Claraaaa

Och mej då ? Gillar du inte mejj mega ? ='( BUHUHUHU

2006-10-08 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback