@-->--

Nu tror ni att jag har bliviten bloggnördis.
Men så är det inte.
Jag vill bara få ut mig allt jag har inom mig.
KÄRLEK & SAKNAD


Här i bloggen har jag skrivit så mkt om hur det var när skolan började om hur de va när man gled isär med alla kompisar.
Jag tänkte aldrig på dej
Vi skulle ju träffas iallafall. i skolan och efter skolan. vi skulle vara jämt.
De har inte blivit som vi ville å trodde.
Visst, vi är jätteofta i skolan.
Men det är inte samma sak.
Där är vi med massa andra.
Vi träffas mycket mer än vi gjort innan, men ändå mindre.
Ingen annan än vi två fattar vad jag menar nu..
vi träffas inte och bara pratar och umgås.
Jag saknar den tiden då vi träffades ofta.
Jag saknar de sömnlösa och pratfyllda nätterna, de långa telefonsamtalen.
JAG SAKNAR DEJ, MIIIN DARLING.

Nu har vi pratat och bestämt att vi ska ta oss i kragen å träffas oftare.
Vi ska träffas och bara vara.
Bara vi två. Inga andra.
 



jdjdjdjddj60886-20
Jag saknar den tiden @--->--


FÖRJAGÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKARÄLSKARDIG<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska komma ihåg att Gratta dig i morgon !
Fint du skriver !
Puss & Kram Chokladbanan!

2006-10-16 @ 18:45:15
Postat av: sara

Hej gumman.
Fint du skrivit. du är så fin.
Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback