Och som du kanske redan vet, jag är oslagbar! :)

Det är inte klok vilken bra vän jag är. Näe, jag är ju bara för bra för att vara sann. Jag är nog världens bästa kompis tror jag ^^
Haha. Nu undrar ni säkert va jag har gjort. å jag lova ni klan aldrig lista ut vad de är.
Jo ni förstår, i onsdags då skulle Linnéa sova hos mig.
Å onsdag den 1 november 2006 = SÄSONSSTART av OC.
Å ni vet ju hur mycker Amanda tycker om OC, men vet ni va hjälten Amanda gjorde? Jo, hon vet ju vilket freak Linnéa är av Lost, så Amanda skippade såklart OC utan de minsta diskution, bara för Linnéas skull.
Är inte jag bra, så säg? Ni måste ju ändå tycka att jag är bäst.
Jag är rikigt stolt över mig själv.

Nog om detta.
Nu ska jag berätta om våran dag i den stora staden Göteborg.
Alla som känner mig vet ju vilket lokalsinne jag har (eller om man ens kan kalla den lokalsinne, sinne utan lokal snarare) men jag är stolt över att kunna säga det, men jag är helt säkert på att man kan släppa av mig var som helt i världen så tar jag mig hem, på ett eller annats sätt, bara jag har en Linnéa bredvid mig ^^
Japp, så är de faktiskt.
För i torsdags så fick jag mig en syn på hur Göteborg verkligen ser ut. Å det var ju inte det att vi gick vilse (VERKLIGEN INTE) vi visste hela tiden var vi va. Vi gick där i kylan på Göteborgs gator. Bara för en jävla affärs skull,  eller snarare presents skull. Även där visar jag hur bra kompis jag är. Jag ställer ju alltid upp! ;)

Jaja.. jag köpte även lite saker till mig själv, även om stora delar av dan gick åt att leta upp den där affären. ^^ jag köpte en tröja, ett linne, en parfym, ett nagellack, å massa mer saker.
Nu låter jag väste neggo i detta inlägg men det är jag inte. Verkligen inte, jag vill bara förklara att jag är en bra vän, och det borde ni uppskatta ;) jag menar inte att ni inte gör det.
Men stanna utpp ibland och tänk : - Gud vilken tur jag har som har Amanda som kompis^^

Haha det är väl bäst jag slutar detta inlägg illa kvickt, annars kommer det väl sluta med att jag inte har några vänner kvar ;) haha

Nu måst jag skynda, ska faktiskt på 20 och 25 års kalas till mammas kusiner. Så de så.
Slutligen vill jag bara säga att: Jag vill ha dig dig dig och bara dig 


Kommentarer
Postat av: Signe

Herregud! Du struntade i O.C! Säsongspremiären! Det var nog det finaste någon nånsin har gjort...!
Du är nog den bästa kompisen någon kan ha, Amanda! hahaha :P

2006-11-05 @ 12:07:06
Postat av: Linnéa Pea

aa.. det är teckniskt bevisat. Du är den bästa vän någon kan ha :D

Postat av: Lisa

Oj ! du e allt bra snäll du ! :D
Hoppas man får se tröja och så i skolan nu då! :D
PussOchKram skumbanan och julegran! (F)

2006-11-05 @ 22:08:49
URL: http://anderssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback