Han säger att han vart i helvetet och vänt

Idag är det onsdag. det är jag ghelt säker på . För idag börjar OC igen.. Äntligen :)
Linnéa ska sova hos mig i natt. så hon får faktiskt oxå se på OC vare sig hon vill eller inte ;)
För imorn ska vi åka till Göteborg :) wehoo. Jag vet inte vad jag ska handla men det är alltid trevligt att komma dit.

Idag börjar mitt lov, på rikigt. För både måndag å tisdag har mamma å pappa vart hemma å då blir de ju inte mkt till sovmorgon å lugn..^^
Fast jag unde inte sova så länge ida heller.. men men.. :P
Igår lekte jag med Sofia <3 
det var kul, för vi skulle åka på mopeden, men ALLTID när jag å Sofia ska köra moped börjar det ALLTID att regna. det är väl typsikt? Men hade man ett sånt viktigt ärende som jag å Sofia så kunde man bara inte vända för lite regn ;)

Lördag var det kalas för Pappi å de va kulis, tyckte iaf jag :) Söndag lekte jag med min Saris. Vi hyrde en bajsdålig film.. :S
men men..
i måndags fyllde min pappa år så då va jag me familjen och käkade pizza och såg på bio. Förortsungar hette filmen å den var bra tyckte jag.

Idag är jag ensam =) jag ska städa mitt rum :( vilket är  mindre kul. sen ska jag träna å efter det kommer LINNÈA <3
Förut när  jag skulle äta mat hade jag bestämt mig för att göra något gott och avancerat. Men istället kom findus på besök, och det blev ju som det blev. För det ser ju alltid så där gott ut, men det smakar bajs :S
Så kan det bli ibland. Imorn blir det iaf tacos, som vanligt =)


Jag tror att jag ska färga håret mörkt, frågan är bara om jag vågar..:S För ni förstår Amanda är en liten fegis när det gäller det.. "/

Kommerntera och tyck till om hur ni tycker jag ska göra ^^ haha

Tillbaks till städet ;)
Amanda säger hej då!


Kommentarer
Postat av: sara

Klaaart att du skall färga håret, det kommer bli priiima skinka japp japp^^

Loveboggie

Postat av: Lisa

Såklart du ska färga håret ! :D Kommer bli Nicee ! ;)
PussOchKram

2006-11-03 @ 14:05:44
URL: http://anderssonlisa.blogg.se
Postat av: Sofia

haha, klart vi inte kunde vända för det avs ju såååå viktigt ;) haha^^

Jag tror du kommer bli göör fin i mörkt hår! Go for it ! :D;)
Pusssar! (L)(L)(L)

2006-11-03 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback