förvirringen tar fart...

Idag är de tisdag å efter skolan ska jag me Hanna hem =)
Vi ska plugga inför franskaprovet på torsdag.. å så ska jag me henne när hon ska.. Plocka hönor..
hag ver att de låter cp.. men jag tänker fan inte ta i en jävla höna för att sedan lägga i en bur som ska på slakt.. ALDRIG... men men... I
morn efter skolan så ska jag, Sofia och Linnéa gå å simma :D duktigt flickor vi är.. ^^ sen efter de så vill sara att jag ska sova på henne...  men de vet jag inte än.. måste faktiskt plugga me ;) även fast de är trevligare att vara me Sara ;)
Helgen efter denna helgen så ska vi ha öppet hus i skolan.. så då måste vi gå i skolan på lördagen.. men på fredagen innan, så ska jag å Saris ha fimismyskväll ;) weehoo.. De tror vi iaf att vi ska ha.. för vi vill se på bäst i sverige för en i vår klass är me i den filmen.. coolis va?! ^^
Snart ska vi ha matteprov. å seriöst kommer jag att kugga nåt så in i bänken på de.. lätt att ha ett prov på nåt man inte ens fattar va de handlar om lixom..  Vi har ju inte ens haft nån genomgång..:s
men till nästa period ska vi få en ny lärare ^^ :)
de är bra för ingjald är bajs...

Nu tror jag de är dags at spela lite spel.. å sen ska jag pugga lite på provet..:S :P

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp de e han verkligen!
men provet va ju lätt :-O jag fattar inte !
Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback