sommar!!

jaja.. så ca man hemma igen då.. har ios vart hemma i flera dar nu.. men men..
paris var bara sååå bra!
åk dit!
jag gick alla trappor i eiffeltornet, var på notre dame, sacre coure, triumfbågen å kollade mona-lisa-
å de bästa av allt! shoppade på lafayette! eller shoppade å shoppade.. när de inte fanns ett par skor för under 5000 å klänningarna kostade runt 10000!
men jag va iaf där!
nån gång vill jag bli så rik att jag kan gå å shoppa utan att tänka på va de kostar..
fats de kmr väl aldrig inträffa..
men drömma får man ju...



färdig pratat om paris..
denna vecka har de vart så mkt läxor så jag trodde jag skulle spy.. de va väl iof för jag inte hade pluggat på en vecka, men de känns som att alla lärare är innen i "slutspurten" av terminen..
å nu e de bara typ en månad kvar av 9: an.. av hela högstadet faktigt..
jag både längtar och inte.. de ska bli kul å göra nåt nytt men jag kmr att sakna alla..

ida blev vi bjudna på glass av lisbeth! de va snällt av henne!

slutskrivet på denna meningslösa blogg (för denna gång iaf)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback