så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter..

jaa.. de e ju så de känns..
bara en månad kvar i skolan nu..  jobbigt, men skönt!
igår var det en jobbigt dag, men de vill jag inte prata om utan bara lämna det bakom mej så snart som möjligt. det e inte det jag vill ha som minne.. hur det va innan..

just de där innan..
hur va DU innan? innan du blev så konstig..? Du, som jag inte vill nämna med namn här..
hur gör man när man vill prata "allvar" med nån å man inte vågar?
hur gör man?.
så går en dag från vårt liv och kommer aldrig åter..
jag vet inte hur jag ska säga.. säga dom där orden jag egentligen inte vågar..
va kommer hända?
kommer Du vända mej ryggen då?..
Jag älsakar dej så mkt att jag inte vågar riskera dej!
du är allt jag alltid velat ha..
så är det bara..

vad vill jag med att skriva det här då?.
det vet jag inte själv.. kanske att Du ska läsa å fatta..
det tror jag inte Du gör.. å jag vill nog inte heller att Du ska göra det, fatta hur jag egentlgen känner de..!



hur ska jag göra för att allt ska bli "rätt", så som det var innan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback