Ibland blir allt bara fel..

Ibland när man skirver här i bloggen vet man precis va ma ska skriva, fast man vet inte hur man ska utrycka sej..
å ibland blir bara allt så fel...

Du som jag vill ska förstå de här, Du förstår..
å alla ni andra.. har inte me de å göra iaf ;)

ibland så tror jag att de stämmer me de där ordspråket, Det som inte dödar en, gör en starkare, stämmer..
jag tror att de e så med Oss..
kankse e de så att man behöver nåt sånt här ibland...
bara för att bevisa att man klarar av de.. för att bevisa att blod e tjockare än vatten, eller va man brukar säga..
även fast de e jobbigt att ta sej ignom...
men vi klara de! Vi klarar ALLT..
Jag hoppas att de e så iallafall..
Nu vill jag bara att vi lägger allt bakom oss och går vidare..
Såå slutskriver om detta..


Klumpen i min mage som aldrig försvinner
Klumpen som finns där i magen,
Bara för att jag klantade och sårade
Klantade och sårade dig bara för att jag var så rädd
Rädd för att mista dig
För att bli av med dig
Att du inte skulle veta
Att du inte skulle fatta
Inte inse hur mycket,
du faktsikt betyder för mig


Jag Älskar Dig




Imorn så ska Amanda leka med Sofia! Det ska bli jätte jätte kul:D

å Idag så blev de bestämt att jag å Saris ska bli arbetskamrater i sommar..
fats vi kommer typ aldrig jobba samtidigt, men ändå... :D:D:D




Klart skriver för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback