helg :D:D:D

åå.. idag är en sån där dag då man bara vill ligga kvar i sängen hela dan, å bara sova..
men icke..
mamma väckte mej å sa att vi skulle till makrnaden trots att jag egentliegn inte ville.. men jag fick väl göra min mor sällskap..
så vi gick typ på makrnaden i en halvtimme innan vi åkte hem..
de va alltså inte så roligt där..
  makrnaden e en sån sak som egentliegn e as tråkig men spom man ändå alltid åker på.. hm..
jag köpte iaf lite maknadsgodis, för de hör ju lixom till..

resten av dagen spenderade jag med att umgås med mina små kusiner.. ;) hehe

imorn e vi oxå lediga! wohoo!
jag vill att de alltid ska vara så här långa helger..
men snart e de iaf somma!ov!! äntligen..

men jag ska typ jobba hela somare.. suck..
men igår vi jag reda på min lön, å jag blev ju inte besviken direkt.. faktisgt ganska paff ;) men glad på samma gång!! :D:D


slut me tankar för denna gång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

de trodde du inte, att jag skulle hitta hit
ha en bra dag, pappa

2006-05-29 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback