Ännu en vecka till ända...

mm.. så sitter man här igen å lägger ner ännu mera tid på den här meningslösa blogg..
jaja.. va har hänt sen sist då?!..
idag har jag lekt me Linnéa!
vi spelade Alfapet.. jag förlorade med typ jätte många poäng.. bara för att jag fick massa cp bokstäver som Q X Z.. vilka ord finn med Z lixom?..
Fats LInnéa var iof mkt bätte än mej iaf.. hehe..

i onsdags va jag me Sofia!  det var mysigt..
Vi tjötade och åt glass... Jag å Sofia = glassmonster.. hehe..

I torsdags var de orienteringstävling.. det var inte mysigt..
Hatar orienterning..



Ikväll är de eurovision song contest..
de ska bli skoj.. men jag tror jag kmr somna innan Carola börjar sjunga..
Hoppas det går bra för sverige men dålig för Carola..
hur nu de kan gå ihop..?!..

På Tisdag ska jag tillsammans med min klass till gbg..
vi ska gå på nåt museum å gå på stan..
mysigt..
9A är bra Tralala

28 dar kvar till sommarlov!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback