efter regn kmr solsken, eller?

efter regn kmr solsken? så borde de ju iaf vara? eller hur?..
men de kan väl inte regna i nästan två månader?.. när börjar solekn skina igen?.. eller kmr den nånsin skina?
det känns inte så.. å jag tror inte de.. inte som de känns nu..
ingeting är längre sej likt... inte när inte du finns kvar hos oss!!

jag har funderat på om tiden verkligen läker alla sår, som alla säger... å så kom jag ihåg en bok jag läste för länge sen..
de stog att tiden inte läker alla sår, men förr eller senare slutar såret blöda.. men ärret kmr man alltid ha kvar.. alltid, alltid, alltid...
å de stämmer, så bra..
jag har oxå funderat på varför, varför du?
va hade du gjort för att de skulle bli så här!?
jag tror inte att de finns nåt svar på de..
varför skulle just du få lida så mkt?...


jag vet att du aldrig kmr försvinna ur mitt hjärta å jag kmr ALLTID minnas dej å allt du har gjort för mej..
å jag kmr aldrig riktigt fatta att du e borta, borta för all framtid..
att jag aldrig kmr att få träffa dej igen!

jag saknar dej så mkt!!!  jag glömmer dej aldrig!!
tack för allt du gjrot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback