Tåååkigt...

jag har så tråkigt att jag inte vet va jag ska mej till..
jag har sååå tråkigt..
jag fördriver min tid me att sittavid msn..
där pratar jag me Saradenrara..
vi har camparty;)
haha
jag vill att hon ska sova hos mej inatt, men hennes mamma vill at hon ska va hemma i natt..

å sara vil att jag ska kma till henne, men min mamma vill inte köra mej... ååå..
jag blir så sur..
Sara är en rolig flicka..
Hon påstår att hon känner kungen..! att kungen inte e så bra på tennis, men att syliva är mkt bättre..
men se påståg sara att kungen hade dött, men då blev hon bara glad, så hon kunde få mer tid me carl-Philip :P
haha...

Jag ha spelat "finns i sjön" me LInnéa oxå.. de blev oavgjort..
å de e npg bäst att de blir så, när vi spelar.. för annars kan vi bli jättesura på vanandra för vi e så dåliga förlorare båda två.. haha



inatt sov LInnéa hos mej, men jag blev så trött i ögonen igår kväll..  så jag höll på å somna när vi dåg på film, så vi fick sluta.. å jag somnade direkt som en stock.. å de e inte likt mej, för jag brukar vilja prata jätte mkt innan jag ska sova..
men inte igår..
haha
sen vaknade jag kvart i sju imorse av att Linnéas alarm på mobil sattes på.. :@ åå hon hade lixom glömt att stänga av de..
åå..
men som tur va somnade jag om som en stock igen..

nu har jag inget er att skiva om..så då e de väl bäst att sluta skiva..

Kommentarer
Postat av: leiinneea

haha... de va kul. vi tittade på varandra men ja bara stängde av telefonen å så la vi oss igen, mohaha. ofta man inte säger ngt, haha.!
kulis!

2006-06-06 @ 15:21:01
Postat av: Amanda

haha.. men ofta man vill prata klockan kvart i sju... Dumma mobil som ringde sådär:P

2006-06-06 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback