Sommarlov!

Jaa.. så var de då äntligen sommarlov.. det man längtar efter hela året, är allså häär.. å vad händer?

Jo de är dåligt väder… de är ju bara inte sant.. På lördag bestämde jag me min familj att vi skulle åka ut till stranden på söndag om det skulle vara fint väder.. men det var de ju knappast..

Såå typiskt..
Vad har hänt sen sist då?.
Jo fredag kväll: var i grebbestad.. där var det inte sådär himlans kul, som jag hade hoppas på.. men men…
Löördag: gjorde jag väl inget spreciellt?.. lr gjorde jag de?.. aa jag minns knapp.. på kvällen var jag iaf på kalas till min köra 3männing Johan som hade fyllt 15 dagarna innan :P
Söndag: Då ringde min älsklingsflicka Linnéa å frågade om vi inte kunde hitta på nåt.. så hon kom hem till mej.. vi låg bara å myste å såg på film.. för prata det orkade vi knappt göra :P
Vi var lixom så himla trötta båda två ;) men detär ju lixom de som är så bra me Linnéa, för vi behöver lixom inte prata å va sociala jämt.. vi har ganska trevligt ändå.. ;) haha
 På kvällen åka jag me mammi å pappi till min farmors grav.. för min mamma hade plockat en fin bukett me blommor.. för ni förstår att min farmor gillade blommor väldigt mkt.. när vi ändå var där på kyrkogården gick vi till min kusin Johannas grav å gav henne lite blomor också… då blev hon nog glad..
Det är lite sorgligt de där me min kusin.. hon dog alldeles för liten.. hon föddes alldeles för sjuk å orkade inte leva mer än några dagar.. det tycker jag e synd, för jaf har alltid velat ha en tjejsläkting som är i min ålder..
Johanna skulle faksitk fyllt 14 häromdagen..  
jaja..
Måndag:  Jobb! de va faktiskt ganska kul.. de va ju länge sen sist.. så jag va lite rädd att jag hade glömt allt.. men  så var de som tur va inte..
när jag kom hem gjorde jag inte så mkt..
Tisdag: idag allså... Precis när jag vaknat å låg å morna mej så ringde min Saris.. hon ville att jag skulle fälja me henne till stan, för hon skulle nämligen till sin lägenhet å lämna massa saker.. 
så jag följde ju självklart me!
lägemnheten va jättefin.. där kan jag tänka mej att tillbringa nåra nätter:P haha.. hoppas att jag får de..?
Sen när jag kom hem såg jag på fotbollen..
å den va ju gasnja bra tyckte jag.. synd bara att Sverige inte kunde vinna.. Men dom gick ju iofs vidare ändå.. å de va ju bra =)




Imorn ska jag bara slappa å sen ska jag träffa en gammal vän.. vi var väligt bra vänner förr i tiden.. men sen blev vi ovänner jätte länge.. men nu ska vi iaf träffas imorn ..  de ska iaf bli kul..

 Nä.. nu gäspade Amanda en Amandagäsp.. :P jo ni förstår... Amanda gäspar på ett specillet sätt..
de säger iaf Linnéa att jag gör.. å hon brukar ju alltid ha rätt.. tror hon iaf ;)
Men när jag gäspar låter de jätte mkt.. .. jaja Intressant för er att veta de : P haha

dags att sova..,  Natti Natti

Imorn ska jag bara slappa å sen ska jag träffa en gammal vän.. vi var väligt bra vänner förr i tiden.. men sen blev vi ovänner jätte länge.. men nu ska vi iaf träffas imorn ..  de ska iaf bli kul.. Nä.. nu gäspade Amanda en Amandagäsp.. :P jo ni förstår... Amanda gäspar på ett specillet sätt..de säger iaf Linnéa att jag gör.. å hon brukar ju alltid ha rätt.. tror hon iaf ;)Men när jag gäspar låter de jätte mkt.. .. jaja Intressant för er att veta de : P hahadags att sova..,  Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linnéa;)

jootack, på ett VÄÄÄÄÄLDDDIIIIGT speciellt sätt, men vet du Manda-Panda?! jag gillar dig ändå.. även fasst dina gäspningar e knepiga;) bra va?!

Postat av: Amanda

men va bra Linnéa.. Nu behöver jag inte oroa mej längre.. för tänk om vi hade blivit ovänner bara för en gäsp?:P haha de hade allt sett ut de.. =P

2006-06-21 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback