Rikta din blick högt över träden...

Det finns minnen  som aldrig försvinner
Hur många tårar som ännu rinner


 
det är väl ungefär så de känns nu.. jag vet att man inte kan hålla på som jag gör just nu..
jag vet att de är länge sen nu..
jag vet de..
ändå känns det så konstigt...
denna dagen var ju våran

det är väl inte bara det som får mej att må som jag mår just nu..
ibland känner jag bara att jag inte orkar..
iblad känns det som att alla sviker, även fast  jag vet att det inte år så..
och jag vet att jag inte kommer känna så länge..
men ändå är det så hilma j o b b i g t . . .

jag vet hur jag är, och jag skäms för hur jag beter mej.. jag göör det.. skäms...
nu låter det precis som att jag kmr att ta självmord lr åtminsone gå å skära sönder mina armar..
men de ni, de är jag aldrig för feg för...
för det löser inget.. man får ju bara ont i armaran.. å vem vill väl ha det?...
fjortissjukan som de kallas... nä, de är ingen för mig!

jag orkar inte tjata...

föresten har jag haft en toppendag :D 
för när telefonen ringde å väckte mej kvart över tio, blev jag först lite sur, men jag mindras jag ju..
det var ju idag som min favorit OC nörd - Sofia-  skulle komma hem till mej!
å de gjorde hon..
vi har bakat kakor... å dom blev rikigt gooda... iaf om du frågar mej.. =P
sen skulle vi gå å plocka blommor till Sofias mamma,..
å precis när vi satt oss på min racermoped så börjar de ösregna..
så gissa om vi var blöta när vi väl kom hem?...
dessutom var de nån konstig människa som tutade å "vinkade" på oss..
haha...


nu ska jag gå å sova bort de jobbigt, så imorn när mamma väcker mej tidigt så ska jag vara glad..
för nu ska ajg vara borta nårga dagar..
för jag å min familj ska på en liten minasemester... haha.. =P

Glad midsommar på er, mina vänner


jag glömmer dig aldrig.. <3
adlrig nånsin kommer jag glömma allt du gjort för mig
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback