Regn regn å regn

regn regn å åter regn.. ska de aldrig bli sol?.. jag vill ha Sommar sol å bad.. :D 
men de verkar ju tydligen alldeles för mkt att begära.. 
idag har jag iaf jobbat hela dagen å då gör de inte så mkt att de regnar ..
jobba e väl de enda jag hinner göra denna sommaren.. men men.. jag får ju iaf pengar.. money, money money...

igår när jag satt å pratade me Linnéa på msn, insåg vi att vi typ inte hann tgräffas innan vi blev pensionärer.. för innan dess jobbar jag när hon e ledig å jag e ledig när hon jobbar..
men man kan ju hoppas att vi hinner träffas nån liten gång innen dess... =P
för nu minns jag inte ens hur hon där Linnéa ser ut.. länge sen va de vi träffades:P haha

Om tre veckor... eller e de fyra?.. :S jaja skit samma.. då åker iaf alla i min familj, utan jag till Frankrike...
då ska lilla Amanda vara ensam i två heeela veckor.. så då måste faksitk Linnéa ta sej lite tid att kmr å hälsa på mej..:P haha
dessutom har min mormor lovat att göra mat till mej, för man kan ju inte leva på makraroner å korv.. för de e typ de enda jag kan göra..
å Johan å Cissi ska ta me mej på rocktåget.. haha.. så ensam å rastlös lär jag ju inte bli..
  men sakna Frankrike kmr jag göra.. skana de lilla söta huset, den fina strandpromenaden, den goda maten, stränderna å allt annat...
fy tusan va avundsjuk jag kmr bli när mamma ringen hem å berättar om allt de gjort... de kmr jag verklien bli..
men jag kmr ha de bra här hemma me.. tror jag iaf ;)   


jaja.. Over and out!





Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

ojdå.. va det så illa innan vi träffades igår;)
isåfall så får vi se till att du får ett kort på mig, för det skulle juh vara pinsamt om du nte kände igen mig när vi möts på gatan;)

2006-07-02 @ 21:05:24
Postat av: Amanda såklart

jaa..=P så illa var de faskit:p hehe.. men vilken tur att vi tog de kortet igår då.. för så fort jag öppnar mobilen ser jag ju DEJ :D:D haha.. så nu glömmer jag aldrig hur du ser ut :D:P

2006-07-02 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback