Midsommar...

jaa...så va midsommar över för detta året då... jaja...
jag åkte som bekant me min familj..
vi åkte till våra släktingar som har ett sommarhur ute på en ö utanför Orust.., (eller var de tjörn?, vilket är egentligen vilket?...) jaja skitsamma...
dit åkte vi ganska tidigt nå när vi kom dit va de massa andra folk, som jag inte kände, redan där..
men som tur va så var ju nåra andra av mina släktingar där...
vi firade en rikigt svensk midsommar...
å de har jag kinte gjort sen jag va liten.. så de va faktiskt rikigt mysigt..
vi danskade runt midsommarstången, åt jordgubba, lekte lekar, å plockade 7 sorters blommor..
haha... men under kudden la jag dom aldrig, för när jag va mindre å gjorde de vaknade jag alltid av att jag va så tät  i näsan av blommorna.. :S
  sen badade vi faktiskt... de var första gången jag badade i havet för min del.. å första gången är ju lixom speciell tycker jag.. tänk att man äntligen kan bada!
Sommaren är faktiskt häär :D
sedan sov vi i husvagnen ;)
Jag är väl inte direkt en camping människa, men jag tycker ändå att de e mysigt att ligga där i husvagnen å höra hur de smattrar av regnet på taket.. tvyärr regnade de ju inte, så nåt smatter blev de ju inte-...  men ändå...

för två sommrar sen, när jag gjorde om på mitt rum så bodde jag säkert över en månad i min farfars gamla, gröna, antika husvagn... hahah



Idag när vi kom hem så var det ju f o t b o l l .... jag gillar att titta på fotboll... men idag gick de ju inte så bra..
shit va sur jag va.. å så va de ju inte kul att se heller... när de gick så dåligt så man höll ju nästan på att somna.. hoho.. ^^


känslan som  kmr smygande...
känslan som jag inte vill känna..
snälla säg att min känsla inte stämmer..
jag vill inte...
snälla..
snälla...
jag hoppas å vill...
snälla....


Kommentarer
Postat av: Sara <3

haha, jaa och i den husvagnen sov jag med dig en gång .. hahaha faan det va rätt hårt minns jag !..^^

Det är okej, och duuu SVERIGE sööööööööööööööög!!!

Postat av: Amanda

Sara, du klagar väl inte på min farfars husvagn? :@ ;)

2006-06-26 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback