Jag hatar att jag älskar dej, å jag älskar dej så mkt att jag hatar mej..

haha.. älska e ett svårt ord att skiva på datan.. ;) hehe för alltid när jag skirver de, så blir de typ älsakr lr älsaka.. hehe.. jaja.. skit samma...

nu e de iaf fredag, å fredag e bra tycker jag för då e de ledigt e två hela dagar.. =D hur bra so helst haha..
denna veckan har jag inte gjort nåt annat än jobbat.. möjligtvis sovit då.. men ingen annats har jag hunnut me.. hehe ;)
förutom att jag precis kom hem från  mormor å morfar =D för vi har haft våran årliga pizzakväll..
PIzzakvällen har vi haft varje år ändå sen jag föddes typ.. mina mostar å kusiener å alla var oxå där..
å sen kom ju sommartomten oxå.. haha...
sommartomten är min mormor som varje gång klär ut sej i tomtekläder å delar ut presenter till alla..
mina småkusiner tycker fortfaramnde att det är årets stora händelse.. men jag tror att jag börjar bli lite för stor för det där faktiskt... hehe
   Konstig släkt, jag vet.. men men.. jag gillar dom ändå..


idag fick vi reda på om vi kmr in på gymnasiet... och de hade jag gjort som tur va..:p fats jag blev väl inte superförvånad, för de va väl ganska väntat.. men ändå =P glad blev jag iaf.. haha

nä... nu har jag inga mer tankar att dela me mej om... resten håller jag för mej själv ;)
men men..
Slutsktivet.
 
punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback