hur vet man egentligen?

Detta är ju nästan inte klokt..
För på fredag då går jag nämligen ur 9:an
idag har vi städat ut heela klassrummet så nu är inget kvar...
lite småsorgligt tycker jag fakskt att det är..

Vi har skivit i varandras böcker, å när man skiver vi ses eller något liknande vet man att det faktiskt inte är så..
Jag vet att det inte är många som jag kommer fortsätta ha kontaken med, å de är ju så sogligt..
Så på fredag där i kyrkan kanske man ser dem för sista gången...

jaja

slut bölat för idag...
imorn ska vi iaf till boviken å ha vattenkrig har jag hört! de ska la bli rätt skoj.. : P



Jag tror jag blir fläng..
Om jag bara hade vetat..
Vetat va jag känner..
Då hade allt blivir så mycket enkare..
Sen kanske det är försent..
Försent för att känna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback