:D

Dagen idag: Underbart bra
haha..!
jag e så glad.., vi fick reda på vårat Svenska betyg idag!!
åå..! herregud va glad jag blev.. fick lixom hålla inne känslorna, man kan ju inte bli för glad lixom ;)
har typ gått på små moln hela dagen :P

Men de värsta; svenska prov imonr.. å de känner man sej ju jätte motiverat till att plugga på de.. om man vet att betygen redan e satta... :S

Nu är det bara 8 skoldagar kvar.. kvar av tiden i hambrugsund.
å visst ska de bli jätteskönt att kma därifrån, men man kmr ju sakna alla såå enormt mkt..
alla vänner man fått.. dom försvinner ju.. puts väck..
men så e bara hemskt att tänka..
men MÅSTE ju lixom försöka hålla kontak me alla..
Tänk att 3 år kan gå så fort.. jag minns ju fortfarande första dagen i 7:an.. shit va nervös jag va..
men nu e de bäst att inte tänka på de..  tänka på att allt e slut..
för om jag tänker för mkt på de, för jag en tår i ögat.. å de vill jag inte..
slut skriver.. om detta...


å slutskirver om allt när jag tänker efter.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback