Amandas helg..

hm.. åå.. nu fick Amanda den där känslan igen.. känlsan hon ofta känner nuförtiden..
å dumma Amanda som känner så.. Dumma dumma.. Ignorera e de enda som funkar.. Ignorera..



Idag har varit världens mysigaste dag!!!
För i morse... eller va de kanske dag.. jaja.. skit samma..
Då pratade jag iaf me Sara på msn å då sa jag att hon skulle dumpa hit sej idag..
å vet ni?!.. de gjorde hon !
Jag å Saris åkte till Hällevadsholm å badade, solade å åt glass..
Det var så mysikgt å trevligt att ligga där i solen å prata me henne på det där sättet..
jag kände att de va länge sen sist.. på tok för länge sen ;)
Det var mysigt å dagen gick på tok för snabbt..
 
sen efter ett tag så åkte vi hem igen å då åt vi mat..
sen hann vi nästan inte göra nåt mer innan Sara va tvungen att  åka hem :(



Igår va oxå en trevlig dag..
För när Amanda lår där på altanen å hade jätte tråkjigt så ringdde nämligemn Linnéa å frågade om hon inte kunde hänge me henne till torp..
å de kunde hon..

så då va vi där en stund å jag köpte inget...
nä.. nu ljög jag..
Jga köpte faktiskt en glass ;)
Men vet ni va LInnéa gjorde.. ?
Hon tappade hela sin glass rakt på mina ben.. åå..:p haha
vi skrattade nästan på ss så roligt de va.. hahahahaha

Sen när jag kom hem åkte jag ner till min mormor å åt middag..
Det va väligt gott, så de va synd att jag inte va så hungerig så jag inte kunde äta mera.. haha
Där såg jag på fotbollen, de va inte klokt hut dåliga Sverige va...
Man skäms ju nästan över att vara svensk.. nä de gör jag inte, för nästa match kmr faktiskt Sverige vinna..
De e jag säker på :P

Det va min helg de:D

å vet ni.. nu e de bara 5 dagar kvar..
sen går jag ut 9:an.. :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Din Saris

Ååå, jag vill göra om våran dag.
Den var så mysigt..
Älskar dig (L)

Postat av: Amanda

Jag vill oxå:D snart så gör om de;) snart snart!!:D:D:D

2006-06-12 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback