åååå

jaa... så va denna dagen till ändå, nästan iaf..
jag trodde seriöst aldirg den skulle ta slut.
jag tror seriöst aldrig en dag har varit såå tråkig..
säger jag Seriöst en gång till.. då vet jag inte va jag tar mej till..
seröst, seriöst, seriöst..
de går mej på nerverna.. bara seriöst hela tiden.. jag tror minsann jag säger de i varannan mening..

å den där soarén den går mej fan på nerverna.. gud va tråkigt de e...:@
ååå..
gud va sur å srg jag låter idag.. men de e ju oxå för att jag e sur å arg, fast jag egentligen inte har nån spreciell anledning..
men ibland har mnan ju sånna dagar då man bara e sur hela tiden å de spelar ingen roll va man ögr för man kmr iaf inte att bli glad..



just nu vill jag bara att skolan ska ta slut illa kvickt, för en dag till på den där skolan ta kolen på mig..
så dum jag e när jag skiver så, för jag vet ju att om en vecka kmr jag ångra att jag skrev så...
för då kmr jag aldrig tillbaks på den skolan..
nepp.. så e de ju faktiskt...
Aldrig nånsin..



åå.. nu kom dessutom massa tantkompisar till min mammi.. åå.. de betyder allså dels att man måste sitta å låtsas vara intresserad av de dom säger, å låta trevlig.. å dessutom när man väl ska sova så kmr de prata så högt att man inte ksn sova... ååå...



så... slut tjurat.. för denna gången iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback