9A :'(

jaaa... så var den allså här.. dagen som man visste skulle kma.. men ändå kom den alldeles för snabbt..
Skolavslutningen var allså idag.
sista gången hela 9A var samlad..
å jag var väk förberedd på att de skulle vara sorgligt å allt sånt..
fast ändå blev de mkt värre än jag kunnat tänka mig..
jag höll mig med gråten ända tills att sist visan börjades spela.. och där brast allt för mig..
typ alla grät å de va så sorgligt..
sedan efter när man kramade alla, å sen skulle gå hem.. ville man bara att tiden skulle gå sakta för man ville inte gå därifrån...
sista gången alla var där..
:'(



Alslutingesmiddag igår oxå!
den blev så lyckad..
mkt mer lyckad än vad jag hade kunnat tänka mig..
vi hade supertrevligt hela kvällen..
även fats ja inte hade världens bästa bordspartner men men...
jag hade ju mkt hellre velat sitta med han...
  
ialla fall kvällen blev mkt lyckad å alla dansade hela tiden!
ville bara inte att kvällen skulle ta slut..
det var den bästa kvällen på rikigt riktigt länge :D




för nu e de faktiskt så att jag vet...
Jag vet de nu...
jag vet de, alldeles för sent...
Jag tror jag är kär...
för visst är de så att när man inte kan tänmka på nåt annat..
det är då man är kär?!..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet vad du menar, hade inte heller världens trevligaste bordspartners... Och vem är han...?

2006-06-16 @ 13:34:27
Postat av: jennifeeeeeeer

amanda är kääär, amanda är käääääär...men i vem? :S

2006-06-17 @ 13:07:49
Postat av: Sara <3

Amanda, har du gått och blivit kär? =)
Faan va uderbart, önskar dig all lycka med honom!

Postat av: amanda

men sara.. hur vet du att de e en "honom" ;).. haha..

2006-06-17 @ 17:19:57
Postat av: Linnéa

weeeeeeeeeeeeiiiiiiii!;)

2006-06-18 @ 19:10:50
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback