60886-11

60886-11

En gång för inte så länge sen, så trodde jag.. ja, jag va faktiskt övetygad om att denna flcikan inte längre vill ha mej mer som sin vän.
För varför skulle nån vilja de lixom?
Men när sedan allt löste sig, så blev jag så lycklig, jag tror aldrig jag har blivit lycklig.
Hon är utan min bästa vän i hela världen, den bästa som jag nånsin haft å jag kmr aldrig få nån bättre!
Jag vet att man inte kan säga att man är nåns allt. Men Linnéa är iallfall näst intill alltet.
Utan henne vet jag inte va jag skulle gjort.

Varför skiver jag detta då?.
Jo, det är för att jag inte vågar säga de rakt till henne.
Det är mkt enklare att sitta här å skiva det.
Jag vill bara att hon ska veta!

Jag skiver de också för att skolan snart är slut och sedan kommer vil adrig mer gå i samma klass.
Vi kommer kanske också glda ifrån varandra.
Denna tanken skrämer mig, men Jag hoppas å vill att Vi alltid ska hålla ihop.

Snälla du, lämna mig aldrig

Jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: leeineea Spiiendieel!

love ya too babe. Du betyder

Postat av: Amanda

Betyder vad?.. Inte ett skit va?!.. erkänn att du ville skiva de;) haha:P

2006-06-12 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback