Storstäd..

hoho.. har vart ledig idag... skönt;)
hade ju tänkt att åka iväg å bada hela dagen, men de hade ju inte dom där vädergudarna tänkt..
så jag fick ju hitta på annat..
Först åkte jag ner å hälsade på mina kusiner...
men dom var så himla sura, så där stannade jag inte länge..
När jag kom hem hade min pappi kmt hem från jobbet..
han höll på att tjata hål i huvudet på mej att jag skulle städa mitt rum..
å jag orkade inte höra honom tjata längre, så jag börjde städa..
till en början hade jag tänkt "fuskstäda"..
Eller lättare sagt lägga-alla-grejer-under-sängen-städ..
Men nånting gick fel på vägen..
Rätt som det var fick Amanda för sej å storstäda..
Eller allså.. Ta-upp-alla-grejer-ur-lådorna-städ..
Och samma sak händer vaje gång... Det är så väldans lätt att ta upp allt ur lådorna.. men mkt svårare att ta ner de..
så de slutar alltid med att de e mkt stökigare i lådorna nu än de va innan..
Men iaf.. Jag böjade oxå flytta möbler, och möblerade lite..
Men egenligen va de bättre innan, men man får väl förändra lite ibland..
Slutsats: Det måste bo dammtroll under min säng, så mkt damm de bodde där...
Städa oftare, Amanda

Igår kväll började jag å Linnéa en rolig lek..
Hur väl känner du mej lek?
Jo, Slutsatsen på den var: Amanda känner Linnéa mer än va Linnéa känner Amanda... ;)
Men jag gillar henne ändå =D

Har lekt lyckliga familjen ida å spelat kort...
Slutsatsen måste vara: Sist gången vi spelade kort.. Alla var ju så förbaskat arga å Dåliga förlorare.. Utan jag själv då ^^

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nu ska vi inte vara elaka, för idag kände jag dig bättre än vad du kände mig;) bajsunge:P

2006-07-07 @ 21:31:35
Postat av: Amanda

jaa... men igår.. då blev jag rikigt orolig.. jag tänkte: va e de här för människa som påstår sej vara min vän ?.. haha

2006-07-07 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback