mina tankar och minnen står mig upp i halsen

Så.. nu har det gått två dagar sen dom åkte.. vilket betyder att det bara är 13 dagar kvar..
jaa.. å doma dagarna har jag knappt varit hemma nåt.
Igår när dom hade åkt var jag hemma ensam typ till två-tre.
sen hade jag så tråkigt att jag åkte först ner till min mormor. å sen åkte jag til min moster, där spelade jag spel å hade mys..
Sen åkte jag till mina faddrar, för dom hade bjudut mej på middag.. mums..
Sen när jag hade vart där ett tag så åkte vi till tanumstrand å såg på rocktåget.
själva rocktåget var väl inte så jätte bra, men allt runt omkring var kul :) haha
Jag sov där i natt.., alltså hos Johan å dom.
När jag vaknade hade jag så himlans tråkigt, så då fick jag ju väcka johan, genom att dra av honom täcket.. ^^ haha
å då blev han jätte sur på mej :-O jag kan inte fatta varför.. haha
sen åkte jag till min moster igen för jag hade blivit bjuden på midda där ..

När jag var där så ringde min mormor å frågade mej om jag å min kusin ville följa med henne å morfar till Darlsland å hälsa på mormors mamma.. ¨de gjorde vi.. så fick vi träffa massa av släktingar som jag inte sett på tusen år..
sen åkte vi hem å då skulle jag vattna dom där blommorna på altanen :O för min mamma lever för sina blommor, å jag e jätte nervös att jag ska ta död på dom nu..
Speciellt när mamma säger:
"Den här måste du va extra rädd om, den har vi fått av farmor,"
"å denna är min favort blomma, så den tar du inte död på.. "
:S
jag kommer aldrig klara de.. :/

Imorn ska jag leka me Linnéa Spindel :) <3
Hon e en fin flicka :D

nu har jag inget mer att skiva, så då e du ju bäst att sluta..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh, härligt å va ensam!

2006-07-31 @ 13:25:22
Postat av: Amanda

Jag önskar att de hade varit lika härligt som de låter.. Jag saknar min familj.. :/

2006-07-31 @ 17:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback