Meningslöst...

hm... Sara sa att jag skulle skiva minn blogg nu, för att hon ville ha nåt att läsa..
Toka ;) De hade vart mkt lättare för henne å ta en bok å läsa istället, jag som e helt tom på ord ida..
Eko i hjärnan..
Jag skulle leka me Saris idag efter jobbet..
Men jag väntade å väntade, men Sara kom inte :'(
Nu skojade jag lite grann..
Föör jag väntade typ inget alls...  men men ..
Men vi ska leka en annan dag :O
För denna dagen blev ju potatismos...

jaa... va ska jag mer berätta om då?..
Jo, På L Ö R D A G ska jag se på Lars Winnerbäck =)
Tillsammans med Linnéa :D
De ska bli kul tycker jag..
Jag e lite avis på alla dom folken som ska se de imorn i Strömstad..
Men den som väntar på nåt gott brukar de ju heta..

Detta var ju ett av de mest meningslösa inlägg på rikitigt länge...
Men skyll inte på mej.. ;) Skyll på Sara =P

Tom på ord...
Klart slut...

Kommentarer
Postat av: Saris

Detta var nog det mest meningslösa inlägg jag någonsinn varit med om Hahaha^^
Man märkte att det var eko i hjärnan. Det lixom lös igenom, du kanske kunde nämna hur fint städat det är på ditt jobb?, hur vackert väder det är ute, hur mycket du saknar mig, Vilken färg på trosorna du har idag osv.. Eko i hjärnan är inte acceltabelt .
Älskar dig ändå ^^

2006-07-11 @ 21:57:46
Postat av: Amanda Panda

Jag förvarnade dej juh.. Jag sa att hjärnan var tom, tänkte ju inte på att jag kunde skiva om hur fint städat de e på jobbet :D de e fint väder ute å jag saknar dej... vad jag har för färg på trosorna :-O vem är intresserad av de då? :P
men jag lovar.. till nästa inlägg ska jag ha mer att kma med..

2006-07-11 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback