Lars Winnerbäck =)

sitta inne vid datan, när de e så himla vackert väder...,
jaja, har man inget liv, så har man inte ^^
idag är det fredag å jag har vart ledig heeela dagen..
Först så väckte pappa mej å frågade om jag ville me till stranden, å de ville jag ju såklart..
Så då åkte vi dit, å när jag kom hem igen så rinde jag till Sara å frågade om hon ville leka me mej..
Å vet ni?.. De ville hon =D
Så då kom hon me sin racermoppe till mej...
å så lekte vi å hade jättemys.. hehe

I Onsdags lekte jag me Linnéa oxå...
det va mys de me...
Vi åt glass å satt på bryggan å pratade å hade bara mysis.. :P
Jag säger bara: Flojke...
hahahahah
Det var kul de.. hahah



Imorn då är det Lars Winnerbäck :D:D:D:D:D
de ska bli typ superkul..
Först ska vi, (Jag å Linnéa allså) gå på stan sen ska vi se på honom...
å sen ska vi åka till min mammas kusin å sova där
Wohoo.. de ska bli kul kul kul kul..
Men jag har många saker som jag måste minnas, för Sara..
Men jag tror att jag kmr kunna kma ihåg de, jag är ju ingen ärthjärna heller..:p
eller kanske så är det en ärthjärna jag är.. jaja skit samma..
jag ska iaf försöka kma ihåg alla saker.. ;)

Jaja,... slutskivet...

Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)Lars Winnerbäck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback