Konsitig å Rolig helg =D

Nu är den här.. på riktigt.. Sommaren... för bara för att vara sant..
Jag vill att de alltid ska va sommar...

Igår så var jag å badade å solade nästan hela dagen =D
men sen när jag kom hem, så ringde Linnéa å tyckte att jag skulle kma hem till henne..
å de gjorde jag ju såklart..
först så gick vi ner på fjällbacka kalaset en stund, men där va de inte så kul där..
så vi gick hem typ vid elva lr nåt..
men innan dess, de roligaste å knäppaste på rikigt länge:
Madrasskonkningen..
jag tror aldrig jag skrattat så mkt..
så om ni såg två små flickor med en madrass på huvudet, så vet ni vem de var ;) hahahah
Sen när vu kom hem såg vi på hitta nemo...
sen blev vi trötta i ögonen, så då gick vi å sov... å jag somnade såklart som en stock, som jag alltid gör..
men sen vaknade jag av att Linnéa låg å pratade för sej själv, först trodde jag typ att hon pratade i telefon eller nåt :S
men de visade sej ju bara vara att Linnéa pratade i sömnen... precis som vanligt,...
för de va inte fösta gången jag vaknat av att hon pratat i sömnen ... hahaha

Så när vi vaknade i morse så gjorde vi oss redo för att bege oss ut på sjön..
de skulle bli kul tyckte jag..
å så skulle även Linnéa bror me. så de blev lite kul, för Linnéa blev så väldans sur på honom.. hahah
men jag bara skrattade,  som vanligt...
sen när vi valt en ö att tillbringa dagen på, så hade inte ön någon namn :-O
Detta får vi ju återgärda tänkte Linnéas bror å döpte ön till ett så enkelt namn som: Surön...
Ja, allså efter Linnés humör.. hahahah..
så på surön tillbringade vi hela vår dag på..
de var väldans trevligt.. alldeles lagom varmt oxå..
så vi badade å solade hela den långa dagen..  å LInnéa blev väldigt röd fast att hon hade "smörjt in sej" ..
Sen åkte vi hem till LInnéa å åt mat å så.. sen bara vi slappade... å sen skulle jag åka hem..

detta var en mysig dag tyckte Amanda, å till surön åker hon gärna tillbaks till..  =P
Amanda gillar att vara me LInnéa...
Även fats att hon e lite sur.. fats de e hon ju inte så ofta som tur är..

Japp... nu har jag inget mer att berätta om..
over and out

Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

surön is the shit;)
ja, jag är juh en sur person av mig, så alla som inte 'r vän med mig vill jag förvarna: jag är JÄMT sur=P
vi är bäst, Amanda

2006-07-04 @ 19:50:03
Postat av: Amanda Panda

haha, bra att du förvarnar :P nä, du e ju inte Alltid sur.. bara väldans ofta..;)
nä då.. nu skojade jag bara.. du e ju typ aldrig sur juh :P
Japp bäst var ordet! bättre än bästa faksitk när jag tänker efter!

2006-07-04 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback