Jag önskar jag kunde flyga

Jag vet egentligen inte va jag ska skiva.. har inget vettigt att skriva...
har jobbat hela veckan..
När man jobbar hela dagarna få man tid att tänka..
Tro de eller ej, men Amanda har faktsikt tänkt..
Ibland är det bra att tänka, de lixom "rensar" hjärnan..
Ibland tänker man för mkt, tänker på sånt som inte borde tänkas på..
tänker på det där som egentligen inte får tänkas..
Ändå gör jag de.. tänker på det...

Då när jag tänker på det, tänker jag att jag bara har fel.. det måste vara fel... det kan inte vara så..
När jag får synas, när jag får vara med folk som jag gillar, när jag vet att jag blir älskad, det är då jag mår som bäst..
Det är så jag alltid vill känna. Det är jag vill att tiden ska stanna...
   Det enda jag vill är att känna mej älskad...
Jag vet att jag låter konstig.. Jag är en konstig person, det vet jag.
Men alla måste få känna kärlek nångång.
Och det är inte de att jag inte känner de.. för de gör jag verkligen..
Ja, Ni tycker att jag låter hel knäpp just nu..
Men jag är knäpp.. skit samma
Jag vet att det finns människor som älsakar mej ändå, just som jag är..
Jag är Älsakad. Och jag älskar...






Utan ditt svek
hade jag inte vetat vad hat är
Och ingen hade lärt mej att förlåta

Utan ditt mod
hade jag inte förstått vad feghet ät
Och ingen hade visat mej ett lejons hjärta

Utan din död
hade jag inte förstått vad livet är
Och ingen hade sagt till mej att leva det

Ensam, Vidare
Bara leva det


Kommentarer
Postat av: Linnéa

weei den dikten känner jag igen:D;)

2006-07-06 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback