:/

Så.... nu har dom alltså åkt..
De känns lixom skönt å hemskt på samma gång..
två veckor är lång tid att vara ensam hemma.
å lite sorligt är det.
Det är så himlas tyst i huset redan nu, hur kmr de då kännas om 1½ vecka :-O. ?
Visst kommer jag sakna dom, de kommer jag.
Men mest kommer jag sakna Frankrike.
Frankrike, å framför allt Dinard.
åå.. vad jag kommer sakna de.

Men va skönt de kommer att bli, att inte ha någon som tjatar på en att gör de å de..
Men hemskt att inte se min familj på två veckor.
Det är de längsta jag varit ifrån min famij.

Fast jag kommer klara de ! =) haha
Nepp, nu ska jag ta å sova lite till!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du får juh bo hos mig, diin toka:D

2006-07-22 @ 10:20:06
Postat av: Amanda

va snäll du är (A) haha.. Räkna me att jag kmr.. ;)å sen får ju du sova hos mej me :P

2006-07-22 @ 10:21:15
Postat av: Linnéa

oja, count on that!

2006-07-22 @ 10:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback