Den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Nu sitter jag här å slösar min *host* dyrbara tid på denna blogg..
men men...
Igår så jobbade jag hela dagen, efter det så blev jag bjuden på midda av min mormor :)
stekt potatis å kassler/ bacon.. Har jag nån gång sagt att jag HATAR kassler..
men dom pillade jag blort å åt de andra:P
haha.. jaja
sen när jag kom hem pratade jag me min bästaste vän Linnéa
Hon frågade om jag vill me henne å se på fotboll..
Det var Grebbestad som mötte All Stars..
Så då följde jag me..
Det va riktigt kul. Specillet han där Benno Magnusson..
Grebbestad vann iaf me tyd 5-2 sen blev de straffar å då vann grebbestad me 3-1
Men de bästa av allt var att vi äntligen fick se en riktig flojke
Det var på tiden.
För jag va inte rikigt säker på att de fanns flojkar. men nu vet jag..
Vi såg alltså en alldeles rikitg flojke. Äntligen ;)

Sen när fotbolen var slut så åkte jag till Sara och hon följde med mig hem!
Då vaxade vi våra ben :/
De gjorde nästan inte alls ont :)
Så sov hon hos mej me..
De va mysh :D
Sen när vi vaknade i morse var det jätte fint väder, så då åkte vi ju såklart till stranden!
Vi låg å solade å badade heeela dagen.
Hon är en fin flicka Sara, jag gillar henne jätte mkt <3 hehe
vi ska gå tillsammans på gymnasiet, å jag ska få bo hos henne nångång har hon lovat.
iaf första natten...
för hon har väl inte ångrat sej? :-O
haha.. sluttjatat.
Imorn ska jag jobba igen :)
å på lördag.. Då åker min familj till Frankrike :) hehe
då ska jag va ensam jättelänge :)








Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Om vi bråkar blir vi alltid sams
Du är den bästa vän jag har

Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

mohahahahahahahaha flojke is the best:P

2006-07-19 @ 22:41:08
Postat av: Amanda Panda

hahahaa.. lätt ;)

2006-07-20 @ 16:11:59
Postat av: Madde

Uräkta om jag inte fattar :S
Men va faen är en flojke??

2006-07-20 @ 18:52:45
Postat av: Amanda såklart

Ååå.. Madde du är så seg.. ;)En flojke, de vet ju alla vad de är =)

2006-07-20 @ 19:57:16
Postat av: Linnéa

haha.. jaa.. daah;) men den som inte förstår, kan vi juh tyvärr inte hjälpa:P eller hur, Manda Panda;)

2006-07-20 @ 23:03:39
Postat av: Amanda

nepp! de e nog en sak som bara du å jag försår, Linnéa.. Å även om vi hade förklarat för nån, hade ändå inget fattat lr tyckt att de va kul.. Så de e nog bättre att vi håller de för oss själva.;)

2006-07-21 @ 17:21:43
Postat av: Linnéa

jag håller helt och hållet med dig, MAndis;D så vui håller det för oss själva:P

2006-07-21 @ 17:57:29
Postat av: Isabell

Hur ser en flojke ut för dig? Skulle vara kul att se vilken bild du har av flojkar

2008-03-11 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback