60886-15


Dagens stora fråga:
Varför blev just jag, jag?
Varför blev jag just så här?
Misstolka mej rätt nu.
Det har inte nåt med att jag inte skulle gilla mej själv, inte nånting sånt.
Jag vet att jag har minst tusen fel, men nåra av dem har jag lärt mej att leva med, nåra andra försöker jag lära mej.
Det är lixom ingen idé att gå runt å inte tycka om sej själv, när man ska leva ett långt liv.
För det är väl det alla vill, att leva ett långt liv?
Men som sagt : Varför blev jag jag.
när MIna föräldrar fick reda på att de skulle ha mig, va de det är dom ville ha då?.
å inte bara de, varför ser jag ut som jag gör å tycker om de jag gör osv..
Jo, jag vet väl att de är nåt me kromosoner å skit, men jag menar inte teoretiskt, mer praktiskt.

Varför föddes jag i just denna famljen, kom i den skolan, har de vänner som jag har å allt sånt.
Och som sagt, Misstolka mej INTE
Jag gillar mitt liv bra som det är, och skulle inte vilja förändra nåt..
Jo kankse nåt litet, men inte nåt vessentligt...
Men jag tycker ändå att det är konstigt,
Varför blev jag, jag?
Fast jag gillar mej sjäv ganksa bra, å skulle inte vilja byta liv, inte med nån.

Föresten har jag sagt att jag har världens finaste vänner.
Här är de tre bästa!
Jag älskar dom mest av allt <3




60886-15


SaraLinnéaJenniferAmanda <3

Kommentarer
Postat av: saris

Sara har också världens bästa tjejer.. =)
Amandis,jennefer, och Linnéa.. =)
Alla vi är bäst hoho^^

Postat av: Sara <3

föresten, jag glömde ju skriva de viktigaste hahaha^^
Den frågan du har ställt till oss läsare här i dagens inlägg.. den är kompliserad, svar på saker och ting brukar jag kunna ha men denna frågan var riktigt knivig. Och dessutom måste jag säga att du borde va stålt över mig efter som jag kunde översätta de där på Engelska förut

2006-07-17 @ 22:45:47
URL: http://danielsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

åå det är sånnadär saker man inte ens ska börja fundera på..för då får man dom aldrig ur huvet.
denna e ännu värre: Vad finns där rymden tar slut? För ja menar..slut måste den ju ta NÅNSTANS...det blir jag inte klok på det har ja grunnat på i typ fem år..:S haha

2006-07-17 @ 23:53:43
URL: http://jenniferheltenkelt.blogg.se
Postat av: Linnéa

hmm.. en bra fråga. tack amanda, nu har du gjort så att jag inte kommer kunna att sova på en vecka;) haha. å vet du.. jag har oxå världens bästaste vnner: Amanda, Sara å JEnnifer...

2006-07-18 @ 17:17:19
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback