stackars dig och stackars mig .

Tjohooo i stugorna.. allså seriöst jag har typ inget att skriva om, de är bara de att Johanna behövde nåt att göra, å jag gör ju självklart så att hon får de..
Det är måndag ida å egentligen har jag gympa.. men jag orkade inte vara mee... fy på mej.. :P

Jag har vart duktigt ida, för vet ni?
Jag var i tysta salen förut på studiepasset PLUS att jag har bokat handledning imorn :O
de är ju helt sjuuuukt så bra jag är.

Jag har kommit på en sak. Jag är lixom lite beronde av min blogg... På ett sätt, fast på ett sätt hatar jag min blogg..
Jag hatar den för att jag måste skriva. men jag är beronde av den, för att typ alltid när ajg skriver så känns de mycket bättre. typ oom jag mår dålig eller nåt.. fast inte när jag skriver så här onödiga inlägg. Då hatar jag den ^^

Igår så var jag ute å körde bil XD de va supermegis kul igår.. för att jag gjorde så många tokiga saker, men vad säger jag inte ^^

Nu har jag slut på orden. dags att plugga kasnke ? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jossan hälsar alltid!

2006-12-11 @ 12:40:31
Postat av: Johanna

Jo och tack. Det var trevligt att läsa tycker jag.
Jossan undrar vad i helvete hon håller på med just nu och ska jag vara ärlig så undrar jag med det! hahaha^^

2006-12-11 @ 12:42:02
Postat av: Lisa

Vågar man åka med dig i bilen ngnggn måntro?? hmm lite tvek på de.. ;)

Pussar Och Kramar (L)

Postat av: Linnéa

Det har jag gjort. och tro det eller ej, men Amanda är en riktig ganster i bilen ; )
nEJDÅ. hon är faktist as grym på att köra:P

2006-12-13 @ 10:01:11
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback