snart drömmer jag om dig

När jag har en speciell känsla, när jag känner så här.
Då kankse jag inte alltid kan prata om det, då skriver jag.
Det är något jag alltid kan komma tillbaka till.
Skrivandet.
Trodde jag.
Idag har jag haft en speciell känsa, vad för känsla vet jag inte.
Den bara har varit där. Ända sen jag kom hem i eftermiddags.
Jag har försökt med allt.
Skriva i bloggen, resulatet ser nu här under.
Skriva dikter. Det funkar ALLTID.
Jag har till och med försökt skriva nån jävla novell för att få fram nåra jävla ord.
De går bara inte.

Ställ mig inte i ett led

Snart är de sovdags. Jag behöver det. Sova. Glömma. Sluta tänka.
JAGBEHÖVERDIGJAGBEHÖVERDIGJAGBEHÖVERDIG

Imorn ska jag leka med SofiaminälsakdeSofia <3
Det är sjuuukt hur bra den tjejen är allså.  Jag tror faktiskt inte jag skulle överlevt mer än en vecka utan henna.. Iallfall inte mer än en månad.. å då skulle jag vart döende.. :O ^^

Det svider till där kniven skar

Idag hade jag helt sinnessjukt kul på väg till maten.. Jag har typ aldrig skrattat så mkt i mitt liv.. (okej, lite överdrift kanske ) men kul va de iaf.. 

Bra Amanda, nu har du skrivit rikigt mycket. Men inte faan känns de bättre för de. åå, faan va jag hatar när jag mår såhär. ÅÅÅ. 

Känt om hjärtat sitter kvar

Lixom är de så här de ska kännas. Livet. åå... Nu vet jag. det är stressen som kommer smygande. Utan att jag vet de. Tuuuur att vi har pratat så mkt om de på livskunskapen att jag har fattat att när jag känner så här är när jag är stressad. Bullshit säger jag om de..

jag fungerar inte då
jag tänker inte så.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är föör söt !! Hade inte klarat mig utan dig heller, så då hade vi båda blivit döende och det hade ju inte vart bra ! :S:O jaghjärtadig (L)

2006-12-05 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback