Öppna ögonen ?

Du för mig fundersam och du gör mig förvirrad.
Ibland undrar jag om vi betyder lika mycket för sig som du betyder för oss.
Det fanns en tid då jag såg upp till dig, då jag älskade att åka och hälsa på dig och jag gjorde de flera gånger i veckan.
Nu gör jag de bara för att jag måste.
Du förstår ju inte att det är nu som jag behöver dig som mest. varje gång du kränker ner på oss andra, du fattar inte att vi älskar dej och att det är du som betyder mest för oss i hela livet.
Du kan inte ta om någon glömmer bort dig, men själv glömmer du bort jämt.
Det fanns en tid jag saknade dig, då du betydde mer för mig än min egen mamma.
Den tiden är förbi, för länge sen.
De tiden tig slut när jag insåg att jag inte var lika viktigt för dig.
Ibland önskar jag att de hade vart du som vart tvungen att försvinna, det kan låta orättvist. Men när du beter dig så här, då kan jag faktiskt inget annat än tänka såna här saker.

Öppna ögonen och inse en gång för alla. Inse att vi behöver dig. Inse att du faktiskt betyder nåt för oss. Öppna ögonen och inse att du behöver oss. Öppna ögonen och förstå att vi älskar dig och vi saknar dig.
Öppna ögonen och kom tillbaka.
 Men framför allt, öppna ögonen och inse att allt kretsar inte kring dig.

-Öppna ögonen.

Kommentarer
Postat av: Cattis

va vackert du skriver..
hoppas det löser sig!

2006-12-10 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback