Låtlista

 Även fast jag inte kommer dö än på länge, iallafall om jag själv får bestämma, så har jag kommit på sjukt många låtar jag kan tänka mig ha på min begravning:

  1. Heaven
  2. Knockin' on heaven's door
  3. Beed of roses
  4. A place nearby
  5. Kärleken är

Och så har jag massa mer som jag inte kmr på nu! Alla me Winnerbäck godkänns oxå ^^
men iaf de tre första får gärna SnyggErik sjunga, för har gör de helt megasjukt bra :) 
Å Kärleken är ska Lisa sjunga. För seriöst sheeet va fint den tjejen sjunger :) <3

Men jag ska INTE dö än!
Men de är bara bra att skriva ner de, så de inte blir missförsånd när jag väl dör :P

Hur som helst, PLUNKT SLUT


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ÄLSKAR Sjunga Kärleken är !! den är bäst !!
Hoppas verkligen inte du där än ! (L)
Pusspuss (L)

Postat av: Linnéa

du vill verkligen förtydliga det inlägget du skrev igår, vännen. vi tror inte att du ska dö, haha. toka.

2006-12-18 @ 13:15:46
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback