Känner ni igen er ?

Ibland har man såna där dagar. Ni vet sånna?
å säg inte att ni inte vet, för ALLA har vi såna dagar.
Vissa kanske har de oftare än andra, men de finns där.
dagarna då man hatar allt.
man hatar sig själv, alla personer som alltid ska vara så förbannat glada, skolan, familjen men framför allt livet.
Jag vet att ni vet vad jag menar. För alla har vi dem.
Dagar då man bara vill ligga kvar i sängen hela dagen och bara tycka synd om sig själv.
Man vill gå i pjamasen och ligga i sängen och se på film och äta chips.
Känner ni igen er?

För mig kommer dagarna med jämna mellanrum. Min familj känner till dem, vet när de ska hålla sig undan så ja kan få tycka synd om mig själv, ensam.
Jag hatar när de är så.
Men alla har vi dagar när vi känner oss värdelösa. Så bara det är.

Jag menar inte att jag är deprimerad. Det är jag inte.
Jag vill inte att mitt liv ska förändras på något sätt, kanske bara nåt litet.
Men ibland känner man sig bara nere. hatar sig själv och sitt liv. Känner sig omotiverad till allt. då man bara vill dra täcket över huvudet och försvinna bort, till drömmarnas land. Där man kan vara, som man är, där allt är perfekt.
När man väl vaknar upp så hatar man livet bara ännu mer och man vill att någon annan kan ta min plats på jorden.

Känner ni igen er?
 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

det stavas pyjamas, inte pjamas.


( det va bara det jag ville tillägga )

Postat av: jennifer

jepp, känner igen mig...

2006-12-08 @ 07:58:50
URL: http://jenniferheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback