2006


Idag så är det typ den sista dagen i/på/under (va faan säger man ?:S) 2006.

När jag kommer att se tillbaka på året 2006 om si så där 20 år kommer jag att minnas sorgen och saknaden som farmor lämnade efter sig. Fast egentligen har 2006 varit det klart bästa året hittills i mitt liv.

För att summera året kort. Det som jag kommer att minnas mest av 2006:

  

·      Parisresan i april

·      Mina vänner

·      Åreresan

·      Skolavslutningen i 9:an :’(

·      Första dagen på gymnasiet

·      Avslutningsmiddagen

·      Min farmor

·      Lars Winnerbäck i Göteborg

·      Min familj var i Frankrike, medan jag var hemma och jobbade

·      Ramsviklägret med skolan

·      Alla shoppingturer i Göteborg, ätandet på Lydias, provningar i M Q provrum och shopping på H&M



  

Andra roliga saker som jag aldrig kommer glömma:

·      Majskolv

·      Prickekorv

·      Att existera

·      Madrasskonkning



  
Årets citat typ:
"Exuce me, but we have som problem here" "No, we don´t have problem anymore, It was just a tecnical problem.."
   


 
Som ni märker har 2006 varit ett bra år och jag hoppas att 2007 blir minst lika bra

Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

hahahahahaha. undra vart de kommentarerna kommer ifrån. vem är det som har vart så jäkla dum och öppnat käften?! (som vanligt ) :$
love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback